שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
מדריך השכרת דירה - עושים נדלן

תוכן עניינים

ראשית, ברכותיי. אם הגעתם למדריך זה או שכבר יש ברשותכם נכס להשקעה או שאתם מתעניינים בנושא וזה מבורך. במדריך זה אפרוס את משנתי על כיצד לנהל השכרת דירה ולדאוג לפרסומה, מה אפשר וחשוב לבדוק על השוכרים במגבלות החוק, סוגי בטחונות ומה חשוב שיופיע בהסכם השכירות…

הערה: מדריך השכרת דירה זה מתייחס לכל סוגי נכסי הנדל"ן ללא יוצא מן הכלל. השתמשנו במילה דירה (ולא בית או נכס) משיקולי נוחות קריאה ורלוונטיות למירב קוראי המדריך. קריאה מהנה.

כמו כן, ממליץ לקרוא את המדריך למכירת דירה – אמנם פעולות המכירה וההשכרה שונות לגמרי אך יש גם קווי דימיון ותוכלו למצוא במדריך למכירת נכס מספר פעולות משלימות וטיפים ברמה גבוהה יותר מאשר המידע במאמר זה.

מוכנים? נתחיל.

אקדים ואומר כי לפני כל השלבים ואף לפני פרסום המודעה, כדאי לחשוב בנחת על 2 אלמנטים: 

מיהו השוכר שלי 

מה הצרכים שלו, מה הרצונות שלו ומה יכולת התשלום שלו. כפי שקוסם שעושה הופעה לילדים לא יבצע הופעה זהה למבוגרים בשל השוני בין מאפייני כל קהל יעד כך גם אנו נגמיש מעט את הנכס, את המלל בפרסום ואת המיקוד על החוזקות והיתרונות של הנכס ככל שנוכל בהתאם לקהל היעד שלנו.

דוגמא קלאסית היא באזורים גיאוגרפיים בסמיכות למכללה/ אוניברסיטה, שם קהל היעד הוא סטודנטים. לקהל זה, כמעט תמיד הנכס האידיאלי יהיה נכס מרוהט ומאובזר כולל כל מוצרי החשמל ולכן רצוי להתאים את הנכס ולאבזרו בהתאם. אם הנכס לא יהיה מאובזר, משמע לא מותאם לקהל היעד, גם אם הוא יהיה במחיר אטרקטיבי, במצב מצויין, באזור נחשק, סטודנטים לא יטרחו לבדוק אותו כי אינם מעוניינים בהוצאה כספית על רכישת ריהוט ומוצרי חשמל.

ישנם נכסים מעטים להם קשה לדייק את הקהל משום שהוא יכול להתפצל ל 2 או יותר קבוצות מיקוד- במקרה זה עדיף לנסות לכוון יותר לקבוצת מיקוד אחת או לחילופין לקחת בחשבון שאנו כבעלי דירה עשויים להתגמש מעט בדרישות (תאריכי כניסה, מחיר, איבזור בדירה וכו). 

מחיר השכירות

מהו המחיר הסביר לנכס שלי, לפי מה הוא מושפע בעיקר וכיצד אוכל לשפר מחיר זה (בהנחה וההשקעה אינה גדולה). אני יוצא מנקודת הנחה שרוב הקוראים אינם יזמים שמחפשים לעשות שיפוצים נרחבים, אך חרף זאת היו שמחים בהשקעה מינימלית של זמן וכסף להגדיל את דמי השכירות או לפחות להרחיב את קהל המתעניינים הרלוונטי לנכס ולהשכיר בקלות יתר.

לשם כך אני ממליץ לבחון מעט הן את הנכסים המוצעים מסביבנו ובאיזה מחירים מוצעים והן את הנכסים שכבר מושכרים מסביבנו ובאיזה מחיר מושכרים. לעיתים תוכלו לראות תבניות ברורות העולות מן הנתונים ובהתאם תוכלו לשפר את המחיר משמעותית. דוגמא קלאסית היא השכרת דירה שהיתה בבעלותי בת 3 חדרים ופינת אוכל גדולה אשר היתה מושכרת ל 2 סטודנטים ב2,200 ₪ ביום קנייתה.

בשל היכרותי עם קהל היעד שלי (סטודנטים), הנכסים מסביב (המושכרים והמוצעים להשכרה) והעובדה שמחירי השכירות מושפעים בעיקר ממספר החדרים (ופחות מהמטראז') החלטתי לסגור בקיר גבס בעלות מינימלית של אלפים בודדים וביומיים עבודה חדר שינה נוסף היכן שהיתה פינת האוכל. פעולה זו הביאה לדמי שכירות משופרים של 3,000 ₪ (ל3 סטודנטים)! למעשה ההשקעה חזרה במלואה תוך קצת יותר מחצי שנה ושיפרה את דמי השכירות הישנים ב800 ₪- כמעט 40%!

לסיכום! טרם התחלתם- הבינו מי הקהל שלכם במדוייק, על פי צרכיו ויכולותיו של הקהל שלכם התאימו את הנכס כך שהוא יהיה הכי מדוייק לקהל שלכם ויביא להשכרה קלה במקסימום מחיר. ועתה אחרי שדייקנו את האלמנטים שמאחורי  הקלעים נעבור לאלמנטים שבפרונט.

דיוק השלבים בתהליך השכרת דירה:

שלב א׳ – הכנה

הכנת הנכס- להלן ההשקעה הכי משתלמת שלכם! הדברים הקטנים לעיתים משנים מאוד. בהשקעת סכום סמלי וזמן מינימלי ניתן להפוך נכס מעופש ולא מזמין לנכס נעים המשרה תחושה של בית. נכס כזה יוצר התרשמות חיובית בקרב שוכרים, נוסך בקרבם תחושת ביטחון ושייכות וכתוצאה מכך מגדיל משמעותית את הסיכוי להשכיר וכן לקבל דמי שכירות גבוהים יותר על הנכס.

מה לעשות: 

  1. תיקון תקלות מובהקות (גם אם הנכס בתל אביב, מעוז הביקוש!)- נותן לשוכרים תחושה שבעל הבית מעורב ולא מזניח.
  2. ניקיון– עלות מינימלית (ואפשר לבד)- נותן תחושה כיפית ורצון להישאר.
  3. דקורציות קטנות- מראות, תמונות, עציצים, מוצרי נוי- נותן תחושה ביתית וחמימות. נדיר וחריג בנוף הנכסים להשכרה.
  4. ריח– השקעה כל כך קטנה וחרף זאת כל כך ייחודית, חריגה לחיוב וסופר יעילה! ממליץ לאוורר את הנכס ולאחר מכן לקנות מפיץ ריח אוטומטי שמתיז כל חצי שעה- שעה ושומר על ריח עדין ונעים בנכס. ממליץ על סוג ריח מרענן וקליל (לא חזק ומתוק!)- OCEAN BREEZE או ניחוח מרכך כביסה- אלמנט זה יוצר תחושה מאוד חיובית בקרב שוכרים ובאופן בלתי מודע.

למגדילי ראש, לכאלו שמתקשים לבצע השכרת דירה או לכאלו שדמי השכירות בנכס שלהם גבוהים (כמה אלפים וצפונה) מומלץ לשקול לקיחת מומחה להום סטייג'/ מעצב  פנים שיסייע בשיפור הסגנון, בהדגשת היתרונות ובטשטוש החסרונות. בדף הבא תמצאו רשימה של הום סטייג'רים/ מעצבים מומלצים.

חשוב להבין, שוכרים (בניגוד לקונים) לרוב פועלים הרבה יותר עם הלב ולפי מה שיש כרגע מול עיניהם. הם לא יורדים לדקויות של פוטנציאל, שינויים אפשריים, קוסמטיקה או כל הפעלת דימיון אחרת. במידה והדירה מושכרת כל הנ"ל נכון וכמו כן גם חשוב להכין את השוכרים הקיימים בשיחה נעימה (לא הודעה)- לבקש מהם מספר מועדים הגיוניים מראש להצגת הדירה ולוודא שהמתעניינים מגיעים במועדים אלו בדיוק. חשוב לכבד את זמנם של השוכרים הקיימים.

יתרה מכך, ככל שהדבר יתנהל מול השוכרים הקיימים בצורה מכובדת ונעימה, כבקשה ולא כדרישה הדירה תושכר מהר יותר- בסופו של דבר האינטרס של השוכרים הקיימים משותף לזה של בעל הדירה והוא למצוא מחליפים במהירה ובמינימום הטרדות כך שאם הנ"ל נעשה ברוח טובה מולם תחושתם תוקרן החוצה כלפי המתעניינים והנ"ל מאוד מסייע! מנגד, אם היחסים עם השוכרים הקיימים חוו משבר, יש לשקול לצמצם ככל האפשר אינטראקציה, בפרט אינטראקציה ישירה עם השוכרים הפוטנציאליים ולקחת שירותי מתווך.

שלב ב׳ – פרסום מודעה וניהול פגישות:

ישנן 2 אופציות לביצוע שלב זה:

לבד: 

  • יתרונות: אין עלויות או עלויות זניחות (דלק). מאפשר בקרה מלאה ויכולת מעקב וקשר ישיר בהתקדמות מול מתעניינים.
  • חסרונות: גוזל זמן ואנרגיה, מספר הטלפון האישי מפורסם (כיום ניתנת אפשרות למספר מקשר אך הדבר לא מאפשר קבלת הודעות או וואטסאפים), פגיעה בפרטיות, מצריך זמינות.

מתווך:

  • יתרונות: גורם שמנהל את העניינים עבורנו, אין פגיעה בפרטיות וצמצום בזבוז זמן, גישור פערים מול מתעניינים קל ונעשה בעזרת מתווך, גורם מקצועי שלעיתים גם מסייע בטיפים של השכרת דירה. 
  • חסרונות: לעיתים יש עלות כספית (לא תמיד!), חוסר בקרה.

ניהול השכרת דירה לבד הוא מעט מייגע, מצריך לא מעט תיאומים (לעיתים לאחר שקובעים עם דיירים פוטנציאליים אלו לא מגיעים/ הקיימים מבטלים בשל אילוצים וכו) ולכן כפי שנכתב מעלה, אני ממליץ על 2 מועדים שבועיים ולאחר תיאום ואישור מול הדיירים הקיימים מראש ניתן לכתוב במודעה כי המועדים הם בימים, בשעה, עד שעה.. היו סמוכים ובטוחים שאם מתעניין זה או אחר לא יוכל להגיע ויהיה רציני באמת הוא יצור קשר לתיאום מועד חריג (לא חסר לנו, הישראלים, יוזמה).

באזורי פריפריה אני ממליץ על שילוב משולש בין מתווך, ובמקביל אליו מודעה אחת במדיה ייעודית כגון יד2 או מדל"ן ומודעה אחת במדיה נישתית כגון פייסבוק (ישנן הרבה קבוצות המיועדות להשכרת דירות לפי אזורים ואשר הפעילות בהן מאוד ערה). חלק מהמתווכים ירצו לפעול באופן בלעדי- לשיקולכם בהתאם לרושם שקיבלתם ובכל אופן שיהיה בזמן מוגבל.

באזורי ביקוש בלב הארץ היכן שהביקוש חזק (ופחות עונתי) אני ממליץ לתת למתווך לבצע את ההשכרה כאשר ברוב המקרים באזורים אלו שכר הטרחה של המתווך נגבה מהשוכרים ולא מבעל הנכס הסיבה השניה היא שלרוב בעת פרסום מודעה באזורים בלב הארץ כמות הטלפונים הנכנסים מעט מעיקה ופחות ממוקדת מה שגוזל הרבה זמן.

במודעה באתר ייעודי (יד2/ מדל"ן וכדומה) מומלץ לפרט את מירב הפרטים בצורה מקיפה- לרבות יתרונות וחסרונות ובצירוף תמונות, שיטה זו תביא לטלפונים ממתעניינים קונקרטיים ככל האפשר. 

במודעה שמועלית בקבוצת פייסבוק מומלץ לתת את מירב הפרטים ובצירוף תמונות ללא נגיעה בחסרונות (אלו יכולים להימסר בטלפון פרטני למתעניינים), זאת משום שחסרונות (גם קטנים) עשויים לגרור תגובות שליליות רבות בפוסט אשר יצננו שוכרים פוטנציאליים להגיע. ניתן לחסוך בפרט מידע רנדומלי אחד כגון קומה, כתובת מדוייקת או פרטים קטנים אחרים- הדבר יגרום למתעניינים להגיב למודעה בצירוף שאלה בגין הפרט החסר מה שיצור תגובה מצד בעל הדירה וכל תגובה תציב את המודעה מחדש בראש העמוד ותמצב אותה כאטרקטיבית יותר.

בכל מקרה בקבוצות פייסבוק מומלץ להקפיץ את המודעה פעם ביום עם תגובה (אפילו סתם סמיילי מחייך). לאחר שבוע פרסום מומלץ להסיר את המודעה הקיימת ולהעלות מודעה מחדש- שוכרים נרתעים ממודעה שנמצאת זמן רב ברשת חברתית ולעיתים לא יתעמקו כלל בתוכן המודעה.  

נמצאו שוכרים? מזל טוב!

מה לבדוק? אופן תשלום, בטחונות, נקודות חשובות בחוזה 

ראשית, אינני עורך דין או משפטן ולכן לא אמליץ על עניינים משפטיים. אני אציין לאחר ניסיוני הרב על מה אני מקפיד ואתם תחליטו מה מזה אתם לוקחים ומה לא. בכל אופן, אני ממליץ מאוד לא לחסוך ולא להקל ראש בעניין השוכרים. לצערי במדינת ישראל החוק לא מגן על בעל נכס כראוי מפני שוכר שלא משלם/ עושה נזקים/ לא מפנה בזמן וראיתי לא מעט מקרים בהם בעלי נכסים הפסידו זמן, כסף ואף בריאות בשל הקלת ראש בנושא בדיקת השוכרים, תשלום, בטחונות וחתימה על הסכם שכירות טוב.

למי שרוצה להיות יותר בטוח, בקרוב יעלה בנוסף למדריך זה מאמר אשר נכתב על ידי עורך דין מקרקעין ובו נקודות חשובות בחוזה שכירות, איך ומה בודקים בשוכרים וכן חוזה שכירות מודולרי (מתאים לכולם- רק לשנות, כתובות, שמות, תאריכים וסכומים) שנערך על ידו להורדה.

ולמי שרוצה שכר דירה מובטח ומבוטח (כן יש דבר כזה) מומלץ לקרוא את המאמר על חברות ביטוח לשכר דירה בלחיצה כאן.

אופן התשלום השוטף:

אופן התשלום היחידי אותו אני מוכן לקבל משוכרים הוא שיקים מראש לכל תקופת השכירות (אלא אם השוכרים משלמים לי לשנה שלמה בתשלום אחד ואז אסכים לקבל סכום זה בהעברה בנקאית או במזומן אבל עדיין ארצה לבדוק מדוע לא שילמו בשיקים).

האופציות האחרות כגון העברה בנקאית חודשית, תשלום חודשי במזומן או כל צורה אחרת מאוד קשות לאכיפה ולגביה ולכן אינן מומלצות (אני מכיר בכך שיש אזורים שאין ממש ברירה ושזוהי האופציה היחידה כי קהל היעד הוא מסתננים למשל).

*טיפ קטן: ככל שהשוכרים יכולים ומוכנים רצוי לפרוס את תשלום השכירות החודשית במינימום שיקים. משמע במקום 12 שיקים חודשיים 6 שיקים דו חודשיים או 4 שיקים תלת חודשית וכו- פחות שיקים= פחות עמלות, פחות נייר, פחות לסחוב, פחות זמן. מעבר לכך, פריסה בפחות שיקים בהכרח מראה על איתנות פיננסית של השוכרים.

ביטחונות: 

ראשית, כל אזור מכתיב את הנורמות שלו ויש להתאים את הביטחונות למושכר ולשוכר. מטעמים מובנים גובה וסוג הביטחונות באזורים/ נכסים יקרים נוקשה יותר מסוג וגובה הביטחונות באזורים/ נכסים זולים.

כלל הבסיס שלי בגדול הוא לקחת בטחונות בדומה למה שנהוג בסוג הנכס והאזור בעדיפות לסכום מעט גבוה מהמקובל ובעדיפות למתכונת מעט נוקשה יותר (שוכר רציני לא אמור להתנגד). 2 סיבות לנוקשות זו:

  1. היא משדרת רצינות שלכם ויחס מקצועי למושכר ולאירוע ההשכרה.
  2. שוכר יכול לגרום נזק אדיר למושכר, לא לשתף פעולה במציאת מחליפים, להוות מטרד לשכנים (רעש, לכלוך בחדר מדרגות, קיום עסק בדירה של קבלת קהל)  וכו.. ככל שהביטחון יהיה רציני יותר ובסכום מהותי כך השוכר יחשוב מספר פעמים רב יותר לפני אי קיום תנאי זה או אחר בהסכם השכרת דירה.

סוגי בטחונות בקצרה:

שיק בנקאי: שיק שלא ניתן לביטול! הכסף כבר ירד מחשבון המוטב ולכן אם השוכר הפקיד שיק כזה בידיכם, מיום תאריך הפירעון זהו כסף מזומן לכל דבר (ניתן לפירעון על ידכם למשך 7 שנים מיום הנפקתו).

ערבות בנקאית: הכסף מוחזק על ידי הבנק לתקופה הנקובה במכתב הערבות. בתקופה זו הסכום ניתן לדרישה על ידי מקבל הערבות (בעל הנכס) בלבד. במידה ובעל הנכס יגיע לדרוש את הסכום מהבנק בשל אי עמידה בתנאים/ אי תשלום מצד השוכר יעביר הבנק סכום זה במהלך פרק הזמן המוגדר בנוסח הערבות. 

שיק בנקאי וערבות בנקאית הם הביטחונות הטובים ביותר (ברמה כמעט זהה לחלוטין לכסף מזומן שניתן ביום חתימת הסכם השכירות).

שיק ביטחון: שיק רגיל עליו כותבים למעלה: "שיק ביטחון", "לביטחון בלבד" וכדומה. מבחינת הבנק זהו שיק לכל דבר אשר ניתן לפדות בבנק כרגיל. ההבדל בינו לבין שיק רגיל הוא שהרשות לפידיון השיק על ידי המשכיר מעוגנת בחוזה השכירות בין הצדדים ועליו לפעול לפי הכתוב בחוזה- למשל בחוזים רבים המשכיר נדרש להתריע בפני השוכר טרם פידיון השיק. החיסרון בשיק ביטחון זה הוא שהוא ניתן לביטול על ידי השוכר או שעשוי להיות ללא כיסוי.

שטר חוב: שטר עליו מצויין סכום אשר עד סכום זה מתחייב השוכר (ורצוי גם 2 ערבים) לפיצוי כספי בגין נזקים אלו או אחרים שנגרמו למשכיר בתקופת השכירות ועד הסכום בשטר. לפידיונו נדרש לפנות להוצאה לפועל/ בית משפט (ולכן רצוי שיהיה גם ערב ואפילו 2 ערבים למזער את הסיכון של אי קבלת התשלום) מה שלעיתים הופך את גבייתו ליקרה ומסורבלת.  

שטר ערבות: שטר עליו לא מצויין סכום ובו מתחייבים הערבים לקחת אחריות ככל שצריך על נזקים שנגרמו למושכר או למשכיר במקום השוכר ולהיכנס בנעליו ככל ולא יוכל לעמוד בהתחייבויותיו. מצריך אכיפה משפטית מעט מסורבלת אך מאפשר כתובת נוספת ככל והשוכר לא יכול לעמוד בהתחייבויותיו השונות.

לסיכום- שיק בנקאי או ערבות בנקאית מיידיים לגביה ובטוחים, פירעון שיק ביטחון כמעט זהה לשיק רגיל (עשוי להיות ללא כיסוי) ועל כן מעט פחות טוב. שטר חוב מצריך הליך כספי שאורך זמן עד הגביה. כל הביטחונות לעיל מקובלים ומומלץ להשתמש לכל הפחות בשילוב של שיק ביטחון עם אחד מהשטרות עליהם חותמים גם ערבים לשוכר כדי ליצור כרית ביטחון נוספת מעבר לאחריות וההתחייבויות החוזיות של השוכר. ככל וניתן להחליף את שיק הביטחון בשיק בנקאי או ערבות בנקאית הרי זה משובח.

כלל אצבע אישי שמשמש אותי בנוגע לבטחונות: 

נכסים זולים בשווי עד מיליון- מיליון וחצי ₪: לפחות שיק ביטחון בגובה על 3-6 חודשי שכירות (החוק אומר 1/3 מתקופת השכירות או 3 חודשים אבל ככל שהשוכר מסכים לכך אינני מתנגד). בנוסף שיקים פתוחים למוטב בלבד לרשויות השונות- חשמל, מים, ארנונה, גז, וועד בית. כך אם ישנו חוב לרשות כלשהי יש כבר שיק ייעודי לסגירת החוב. בנוסף, 1-2 ערבים בשטר ערבות/ שטר חוב.  

נכסים מעל מיליון- מיליון וחצי ₪: שוני אחד: השינוי היחיד עליו אני מקפיד הוא במקום שיק ביטחון רגיל לדרוש שיק בנקאי שישמש כביטחון או ערבות בנקאית או סכום מזומן (אם לא על כל הסכום אפשר לחלק את הסכום לביטחון בין שיק ביטחון רגיל לבין שיק בנקאי/ ערבות בנקאית/ מזומן)- בנכסים בשווי כזה לרוב השוכרים מעט מבוססים יותר ודרישה לביטחונות רציניים יותר אינה חריגה בנוף. 

נקודות חשובות בחוזה השכרת דירה:

יש מספר נקודות חשובות מאוד בחוזה שרבים מפספסים כגון אחריות לתיקונים, ביקורים- מתי וכמה, חילופי שוכרים/ קיצור תקופה/ מכירת הדירה במהלך השכירות ועוד רבות וטובות. חוזה טוב הוא חוזה שמבהיר הכל בצורה נהירה וברורה ושלא משאיר קצוות פתוחים. הנקודות הנל ואחרות מוסברות במאמר נפרד ובאריכות.

נקודה אחת שאני מאוד משתדל להקפיד עליה בהקשר השכרת דירה, ואקפיד בלי קשר לשווי הנכס היא הכנסת סעיף בו מובהר כי השוכרים הם האחראים לנזקים שיגרמו להם או לצד ג' בנכס. אף שיש לי סעיף זה, אני עושה לנכס שלי ביטוח מבנה ותכולה- זהו ביטוח זול מאוד שמסתכם בעשרות שקלים לחודש, מקיף בצורה מספקת ומסייע לי לישון בשקט בלילה בידיעה שעל כל מקרה קיצון הפגיעה הכספית בי תהיה מינימלית (השתתפות עצמית). 

בדיקת השוכרים: 

זהו שלב שרבים פוסחים עליו או מקלים בו ראש (עד שנכווים פעם אחת). אין לחפף בשלב זה. בבדיקה קצרה וטובה ניתן לגלות הרבה על השוכר, מוסר התשלומים שלו, היסטוריה ואפילו אופיו (אמיתי לגמרי). זוהי בדיקה חשובה משום שבסופו של עניין אנו מתעסקים באנשים. בעתיד יעלה מדריך המפרט כיצד לעשות זאת. עד אז, ניתן לתת לחברה צד ג' לבדוק זאת עבורכם באופן חשאי, חוקי ובחינם כנגד הרשמה לאתר. למעבר לאתר לחצו כאן.  

מעבר לבדיקת השוכר, חשוב לציין כי יש גם חברות אשר ממש מבטחות את דמי השכירות. זהו פתרון מצויין ובמחיר לא גבוה לכל בעל דירה ובפרט לכזה שפחות בקיא בענייני נדל"ן/ רחוב מהנכס/ ללא היכרות מוקדמת עם השוכר. למעבר לפוסט מפורט שכתבתי על 2 החברות והשוואה מפורטת בשירות, היקף האחריות והעלות לחצו כאן.

אסיים ואומר, השכרת דירה לשוכרים הוא הליך הטומן בחובו אחריות כבדה. חובה לתת להליך משמעותי זה את הכבוד הראוי, להיות יסודיים, אחראיים, רציניים ומקצוענים. מעבר להכל, תהיו בני אדם מול השוכרים ואני מבטיח שתקבלו יחס זהה, מסייע ומפרגן. מוזמנים לשתף חוויות אישיות בתגובות (בתקווה שרובכם חוויתם רק חיוביות (: ).

בהצלחה!!!

 

דפים קשורים:

רשימת עורכי דין מומלצים לפי אזורים

רשימת מתווכים מומלצים לפי אזורים

רשימת הום סטייג'רים מומלצים

רשימת סוכני ביטוח מומלצים

חברות ביטוח שכר דירה- ההשוואה!

נשמח לשמוע את דעתך

8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הישארו מעודכנים

רוצה לקבל עדכונים על מדריכים, מאמרים וטיפים לפני כולם?

אנו נגד ספאם, מכבדים את פרטיותך ולעולם לא נמסור פרטיך לצד ג' ללא הסכמתך

מאמרים ומדריכים נוספים

חיפוש מאמרים/מדריכים

חיפוש בעלי מקצוע מומלצים

maleavatar - עושים נדלן

בעושים נדל"ן חשובה לנו דעתכם!

  • כדי לוודא שהשירות שקיבלתם היה מצויין אנו נחזור אליכם לקבלת משוב.

  • כדי לחסוך לנו ולכם טלפונים מיותרים למשוב לחצו על "הצגת מספר" של העסק רק אם אתם צריכים שירות.

  • אנחנו שומרים על פרטיותכם ולא מעבירים פרטיכם לאף צד ג' לשום שימוש

רוצה לקבל עדכונים על מדריכים, מאמרים וטיפים לפני כולם?

אנו נגד ספאם, מכבדים את פרטיותך ולעולם לא נמסור פרטיך לצד ג' ללא הסכמתך

בעושים נדל"ן חשובה לנו דעתכם!

קוד האימות נשלח לנייד שלך:

האימות מתבצע פעם אחת לאחריו המערכת תזכור אותך ותאפשר לך חשיפת פרטי אנשי המקצוע באתר.
אנא פנה רק לבעלי מקצוע מהם אתה מעוניין בשרות.

בעושים נדל"ן חשובה לנו דעתכם!

במקרה של יצירת קשר עם עסק אנו נחזור אליכם לקבלת משוב.

כדי לחסוך לנו ולכם טלפונים מיותרים לחצו על "הצגת מספר" עם העסק רק אם אתם צריכים שירות.