שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
מכירת דירה - המדריך המלא | עושים נדל״ן - כל המידע, בית אחד

תוכן עניינים

החלטת למכור את הנכס שלך? מזל טוב. רבים וטובים פועלים בשיטה המקובלת של מכירת דירה דרך פרסום הנכס באתר יד 2, הוספת כמה תמונות ומלל בסיסי, בחירת מחיר לפרסום המודעה ללא חשיבה מעמיקה מה שווי הנכס וממה נגזר, האם יש נכסים מתחרים ובאיזה מחיר מפורסמים, מה המחיר המינימלי מתחתיו לא יסכימו למכור, האם יתנו למתווך/ מתווכים לעבוד במקביל אליהם או בכלל וכדומה.

 

הערה: מדריך זה מתייחס לכל סוגי נכסי הנדל"ן ללא יוצא מן הכלל. השתמשנו במילה דירה (ולא בית או נכס) משיקולי נוחות קריאה ורלוונטיות למירב קוראי המדריך. קריאה מהנה.


שלבים בעת מכירת דירה:

אם נחשוב על זה, קצת מוזר שלפני רכישת טלוויזיה או טלפון נייד אנו משווים מחירים בין דגמים שונים, קוראים חוות דעת, מעיינים במפרטים- בחוזקות ובחולשות של כל מכשיר ועוד ואילו בעת מכירת דירה, ששוויה יקר פי כמה (פי כמה אלפים אם לדייק) פועלים ללא שיטה או תוכנית עבודה סדורה וכמעט ללא קווים מנחים- הישראלי הנפוץ- טייס אוטומאטי ו"יהיה בסדר".

 

נדל"ן הוא תחום רגיש, הטעויות עולות ביוקר, מאוד מאוד ביוקר, ולעיתים בניגוד לטלפון או טלוויזיה, את הטעויות בנדל"ן לא ניתן לתקן- נגעת, נסעת. מכירת נכס הינה פעולה אשר מורכבת ממספר אלמנטים אותם יש להבין בטרם התחלנו את התהליך- אלמנטים כלכליים, רגשיים, לוגיסטיים, אלמנטים של מיסוי (שלעיתים בתכנון נכון ניתן לחסוך) ועוד.

 

במדריך זה אפרט את סדר הפעולות במאקרו ואופן הביצוע המומלץ בעת מכירת דירה אשר יביא למכירה קלה, יעילה ועם מינימום טעויות ובזבוז זמן. טרם אפרוס את משנתי אקדים ואומר כפי שאני תמיד אומר: "נדל"ן זה לא מתמטיקה" ומכירת נכס אינה מדע מדוייק- מה שעובד בתל אביב לא בהכרח עובד בירושלים ומה שעובד בדירות זולות להשקעה לא בהכרח עובד בדירות יוקרה למגורים.

חרף זאת, ישנם מספר כללי אצבע שמצאתי שכמעט תמיד עובדים ובתוצאות טובות מאוד. משהו אחרון, בסוף קריאת מדריך זה, ממליץ גם לקרוא את המדריך להשכרת דירה. מובן שפעולת השכרה ומכירה שונות האחת מהשניה אך תוכלו למצוא שם מספר פעולות וטיפים משלימים שלא מופיעים כאן ובהחלט רלוונטיים גם לפעולת המכירה. מוכנים? נתחיל!

 

שלב בסיסי שני (אני באמת יודע לספור, אל השלב הראשון אגיע בסוף והוא יסכם הכל (-;)

 

תכנון חכם ראשוני- עלויות ומגבלות:
לעיתים לא מעטות נתקלתי במוכרים שלא התעמקו כלל במגבלות השונות הכרוכות בניהול העיסקה עד תומה ובדרכים לפיתרון מגבלות אלו. כמו כן, לעיתים טועים ולא מתעמקים בסוגי העלויות הנלוות והאם את חלקן ניתן יהיה בתכנון נכון להפחית. ולכן טרם התחלנו בהליך רצוי להבין 2 פרמטרים אלו ולהתכונן אליהם בהתאם:

 

עלויות נלוות: מהן העלויות הנלוות, האם בוודאות יחולו והאם ניתן להפחיתן? למשל מיסים, עמלות פירעון מוקדם של משכנתא, עלויות מתווך, עלויות עורך דין ועוד. אני מתעכב על נקודה זו משום שלא מעט מוכרים בהם אני פוגש מתכננים למכור את הנכס שלהם במחיר מסויים אך לא לוקחים בחשבון שמחיר זה עשוי להיות רחוק מאוד מהסכום שיישאר להם בתום הליך מכירת דירה בשל עלויות נלוות ו(לעיתים) בשל מיסוי.

 

תכנון יסודי ונכון מבטל בוודאות הפתעות ועשוי להביא להפחתת עלויות משמעותית. רצוי טרם תחילת התהליך לפנות לעורך דין מקרקעין ויועץ משכנתא לוודא עלויות ככל שחלות והאם ניתן להפחיתם בתכנון נכון.

 

מגבלות: האם יש לנו מגבלות כגון:

 

– מגבלות זמן למכירה (בשל מיסוי תלוי זמן, בשל מעבר דירה והקלה לוגיסטית וכספית על המעבר, בשל התחייבויות לתשלום על נכס חלופי שרכשנו ועוד)

 

– מגבלות מחיר סף ממנו לא נוכל לרדת בשל אילוצים כספיים/ אמונה שזה המינימום הראוי לנכס/ רצון סובייקטיבי ולגיטימי לא להתפשר מתחת למחיר מסויים

 

– מגבלות בהצגת הנכס בשל דיירים שלא נמצאים בשעות סבירות וכו׳

 

במידה וקיימות מגבלות, חובה לנהל אותן ולהתכונן אליהן מראש בצורה מיטבית ככל האפשר.

 

שלב בסיסי שלישי – תמחור נכון של הנכס ופרסום במחיר נכון:

זהו שלב קריטי! ראשית, חשוב להבין כי מבחינה סטטיסטית נכס שמתומחר ובעקבות כך מפורסם במחיר לא נכון נמכר באופן מובהק במחיר נמוך יותר מנכס שמתומחר ומפורסם במחיר נכון. אם תמחרתם ופירסמתם במחיר נמוך משווי הנכס הריאלי, הנ"ל מובן- נקודת הפתיחה שלכם נמוכה ולרוב גם המחיר בו תסגרו יהיה בנקודת הפתיחה או נמוך ממנה (למעט חריגים). מנגד, תתפלאו לשמוע כי גם אם פרסמתם במחיר גבוה מדי זוהי טעות שבסבירות גבוהה תביא גם היא לתוצאות לא מיטביות- הן משום שהמתעניינים הרציניים בשוק אשר כבר מכירים את המחירים מלכתחילה לרוב מוותרים על שיחת טלפון אליכם, וודאי על ביקור בנכס כי אתם מבחינתם נתפסים כלא רציניים, לא בשלים, לא אטרקטיביים לעומת שאר ההיצע בשוק, לא הוגנים או שילוב של יותר מאחד מהנ"ל.

 

כך למשל אם פרסמתם מכירת דירה במחיר גבוה מדי מי שיגיע אלו המתעניינים הפחות רציניים והפחות בקיאים שלומדים את השוק דרך דירתכם או מתווכים שישתמשו בדירתכם כדי לקדם דירה אחרת שלהם. מי שעוד יפנה אליכם לעיתים אלו משקיעים מאוד מיומנים אשר יקוו כי בשל התמחור השגוי והמאוד גבוה שלכם והעובדה שמודעתכם זמן רב בפרסום יקוו שהם בתחרות מצומצמת ואתם כבר התעייפתם ורוצים לסיים את ההליך ועשויים להתפשר מדי. משקיעים אלו, כאשר רוכשים, רוכשים במחירים מופחתים מאוד.

 

תמחור:

אם הנכס גנרי (יש כמוהו מספר נכסים דומים) בשל מספר פרוייקטים דומים באזור עם מספר רב של דירות תמחור הנכס יהיה פשוט יותר ואמליץ לשלב 3 שיטות לתמחורו.

 

שיטה א – היסטוריה: בדיקת עסקות עבר לנכסים דומים ברשות המיסים- IL.GOV.NADLAN. (מטראז' דומה, מספר חדרים, קומה, מצב נכס וכו- ככל שיש יותר אלמנטים זהים כך התוצאה תהיה מדוייקת יותר). יש לקחת בחשבון כי אם העסקאות אותן אנו משכללים בוצעו לפני מספר רב של שנים נצטרך לעשות התאמה הגיונית למחיר כיום.

למשל אם מצאנו מספר עסקאות שבוצעו לפני 4 שנים במחיר מסויים וב4 שנים האלו המחירים עלו ב20% באזור זה מובן שנצטרך לשכלל את המחיר בעיסקאות שמצאנו ב20% בערך כלפי למעלה.

שיטה ב – הווה: בדיקת נכסים דומים בלבד המוצעים כיום ובאיזה מחירים מוצעים. אם יש נכסים רבים זהים עם פערים גדולים במחיר יש לקחת בחשבון בעיקר את אלו במחיר הנמוך יותר. אלו במחיר הגבוה, מחירם נוטה לרדת- או בפרסום עצמו או במו"מ ולעיתים תוכלו לשמוע ולוודא זאת כבר בשיחת טלפון קצרה למוכרים.

שיטה ג – מתווכים: מתווך הוא האדם הבקיא ביותר במחיר הנכס שלכם. הוא חי, נושם וישן את התחום ואם הוא ממוקד אזור והנכס שלכם באזור שלו לעיתים ידע לומר לכם קו מנחה לשווי הנכס בלי לראות את הנכס.

חרף רתיעתם של מוכרים (וקונים) בישראל תתפלאו לשמוע כי יש המון מתווכים מקצועיים, אנשים טובים שעושים עבודתם נאמנה וחוסכים זמן, כסף וטעויות הן לקונים והן למוכרים. לרוב שכר טרחתם יהיה בגובה 2% בתוספת מע"מ ממחיר הנכס. תוכלו למצוא כמה מתווכים מומלצים כאן.

 

במידה ו3 השיטות לא הניבו תוצאה ברורה – ניתן להביא שמאי שיסייע בעניין. עלות שמאים לרוב תנוע בטווח ה1,500-2,500 שח. לא זול- אך בהתחשב ברגישות הנושא ובמחיר הטעות המאוד יקר שאתם עלולים לשלם בשל תמחור לא נכון אני ממליץ בחום. תוכלו למצוא מספר שמאים מומלצים כאן.

 

המלצתי מובהקת יותר אם הנכס לא גנרי, משמע- אין נכסים רבים כמוהו והוא נכס ייחודי- למשל- וילה גדולה מאוד באזור של דירות, נכס עם זכויות בניה נוספות, נכס מחולק/ עם תוספות מאושרות/ חריגות, רישום חריג- נכס שמשמש כדירה אך רשום כמחסן/ חדר הסקה וכו שוב אמליץ בחום רב לפנות לשמאי שיסייע בנושא. תוכלו למצוא מספר שמאים מומלצים כאן.

 

מחיר שיווק (המחיר בו נפרסם את הנכס):

המחיר הטוב ביותר בעיניי הוא 6%-8% מעל שווי הנכס.

הסיבות לכך הן:

– מעל למרווח זה אתם עשויים להיתפס כלא רציניים או גרידיים.
– מתחת לזה מרווח המו"מ שלכם לא גדול, בפרט אם תעדכנו את המחיר במודעה פעם-פעמיים.

במחיר זה אתם מכוונים מעט גבוה יותר ממחיר הנכס אבל לא בצורה מוגזמת ואיך אומרים מקסימום, תפגעו קרוב..

 

בטווח הזה תמיד תוכלו לשלב מתווך ולשלם לו בשמחה דמי תיווך ועדיין להישאר עם מרווח סביר למו"מ. זהו אלמנט סופר חשוב עליו נדבר במאמר נפרד והוא לתת למתווך הרגשה שאתם מעריכים את עבודתו, מוכנים ושמחים לשלם עליה.

 

גם אם אתם בלחץ זמן לבצע מכירת דירה, בשום אופן אינני ממליץ לפרסם במחיר האחרון בו אתם מעוניינים לסגור. גם אם הוא יהיה אטרקטיבי קונים ובני אדם לא אוהבים מצבי אולטימטום של TAKE IT OR LEAVE IT ובאופן טבעי רוצים להפחית את המחיר, אפילו במעט.

 

שלב רביעי – העלאת המודעה וניהול שינויים ומעקב:

היכן:
מירב האנשים נוהגים באופן זהה וטועים כאשר מעלים מודעה אחת לאתר יד 2 לתקופה ארוכה ללא שינוי מחיר, ללא שינוי מלל/ תמונות וללא החלפת אסטרטגיה לא חשוב מספר הטלפונים. כך לאחר תקופה של חודש- חודשיים לערך מודעתם נראית כמו חדשות ישנות ולא אטרקטיביות ומתעניינים פוסחים על המודעה בקלילות, כן גם כאשר המודעה מוקפצת/ מודגשת.

יתרה מכך, את הקונים הם בקושי טורחים לשמור בטלפון, וודאי לא לתעד באופן מסודר מתי דיברו, מה ההתרשמות מהקונה המיועד, מה סוכם וכו.

 

אני מציע דרך מעט שונה:

ראשית חשוב לפרסם לפחות ב 2 מקומות שונים באופיים ובמקביל כדי ללכוד קהל רב ומגוון ככל האפשר. מקומות ראשיים הם אתר יד 2 ואתר מדל"ן, המקומות המקבילים האופציונליים לפרסום מקביל הם קבוצות הפייסבוק של השכונה/ העיר (יש גם לא מעט קבוצות פייסבוק ייעודיות למכירת דירות באזור מסויים), קבוצת הוואטסאפ השכונתית/ של הבניין, לוח מודעות במתנ"ס או מרכז קהילתי ובמקומונים. כך נפנה לשני קהלי יעד- קהל גיאוגרפי רחוק וקרוב עם גישה טכנולוגית וקהל גיאוגרפי קרוב ולא בהכרח טכנולוגי.

שנית: תיעוד קונים ומעקב:
כל מתעניין שמתקשר הוא קונה פוטנציאלי וראוי לכבוד ואני מתכוון בעיקר לכך שאנו ניתן כבוד למעמד ונתעד אותו ונזכור אותו כראוי. ככל שנזכור יותר את השיחה הטלפונית- מה המתעניין מחפש, במה התמקד, או מאפיין חשוב עליו יהיה לנו קל יותר בהמשך ההתקשרות והמו"מ מולו.

 

אני תמיד ממליץ לשמור את כל המתעניינים הפוטנציאליים בטלפון הנייד עם מילת חיפוש משותפת ייחודית להם כגון: רוכש, מתעניין, פוטנציאלי וכו. בנוסף אני ממליץ למספר אותם, ואחרון אני ממליץ גם לשמור את המועד בו התקשרו.

 

כל אלו כבר בשם הלקוח בטלפון (למשל, הלקוח הראשון שהתקשר בנוגע לדירה בשם משה, אשר פנה ב15 לדצמבר יישמר כ "משה רוכש1 דצ15". הלקוח השני שהתקשר בנוגע לדירה בשם אלי אשר פנה ב16 לדצמבר יישמר כ "אלי רוכש2 דצ16". ליסודיים אף אמליץ לשמור משהו חשוב על הלקוח- מחפש להשקעה/ זוג צעיר/ שאל על נגישות/ התעניין אם יש גנים בסביבה וכו.

 

כמו כן, אם המתעניין ביקר ואף הציע סכום מסויים- ניתן לשמור בהערות בטלפון: ראה ואהב את הסלון והנוף, הציע X (עדיף לא בשם הלקוח בשל אפליקציות זיהוי מתקשרים כגון TRUECALLER, ME ודומיהן).

 

הדבר מביא 3 יתרונות:

– בצורה זו נוכל כבר בטלפון הנייד בלי הרבה קושי לקראת הפגישה/ בעת קבלת שיחה לדעת לזהות את המתעניין, לפנות אליו בשמו ולדעת את מה שחשוב לו ולהתמקד בנקודות אלו.

– ניהול המעקב מול כל מתעניין יהיה נוח ומיידי. נדע מתי התקשר לראשונה, מה חיפש, מה אהב והאם נתן הצעה. נוכל לפלח את קצב השיחות ולבצע מעקב מהיר בטלפון: למשל אם נכתוב בטלפון "דצ" נקבל את כל מתענייני דצמבר, אם נכתוב "רוכש" נקבל את כל הרוכשים לפי סדר התקשרותם וכו׳. סדר, שיטתיות וניהול מתודה סדורה בנושא אינו מסובך והוא מקל פלאים ומונע טעויות קריטיות!

– משך פרסום מקסימלי במדיות השונות באופן שהוסבר הוא חודש וחצי- חודשיים לכל היותר. לפחות פעם אחת (עדיף פעמיים) במהלכו, לאחר כ2-3 שבועות מומלץ מאוד לשנות מעט מלל/ מחיר/ תמונות. כך המודעה נשארת רעננה וקונים פוטנציאליים ירגישו אחד מ2 הבאים: הפחות רגישים לשינויים (או טכנולוגיים שעובדים באתרים עם סינון מחיר ושלאחר שינוי המחיר שבוצע, המודעה בטווח המחיר לפיו הם מסננים) יחושו שמדובר במודעה חדשה ולפיכך אטרקטיבית.

 

אלו היותר רגישים שעוקבים באדיקות אחר שינוי המחירים ירגישו מצד המוכרים נכונות למכירה ורצון להתקדם או שפשוט המחיר החדש יותר ידבר אליהם. בשוק סביר מודעה במחיר התחלתי בטווח של 6%-8% משווי הנכס אמורה לייצר בממוצע לפחות שיחה אחת ליום ממתעניין פוטנציאלי ולפחות ביקור אחד (רצוי ונוטה לשניים) בשבוע.

 

אם יש כמות שיחות כזו או יותר ופחות ביקורים- משהו במודעה לא מובן או לא מדוייק ורצוי לשים לב ולתקן. אם יש פחות מטלפון ליום בממוצע, רצוי לשנות מחיר במודעה. אני ממליץ, שכל הפחתת מחיר תהיה בסביבות ה1%-2%. חשוב לציין שבכל הנ"ל אינני משכלל בספירה פניות מתווכים.

 

במידה ולאחר חודשיים של פרסום והצגת הדירה לקונים טרם נמצא הקונה המיוחל הדבר יכול לנבוע לרוב מ3 סיבות:

מחיר לא סביר (בעיה ישראלית נפוצה- השכן מכר במחיר מסויים, אני חייב למכור לפחות כמוהו וגם צבעתי משקופים לפני שנתיים), אינטראקציה לא יעילה ולא נכונה מול קונים (חוסר סבלנות, חוסר נעימות, שידור לחץ לא בריא, מו"מ מלחיץ ומבריח, אגו), בעיה בנכס שלא ניתן לה מענה ומרתיעה- נכס במבנה מסוכן, נכס במצב רעוע ומרתיע- למשל בעיות רטיבות וחשמל, רחוב מרעיש, שכנים לא נעימים וכו'.

 

בכל מקרה, אם קרה הדבר, אין מה להתרגש אך כן אני ממליץ על שינוי אסטרטגי מלא הכולל הסרת המודעות השונות למשך חודשיים-שלושה לפחות ופניה למתווך הבקיא בסביבה ובסוג הנכס אשר בסבירות גבוהה עם נסיונו יוכל לתת מענה יעיל לכל אחת מסוגיות אלו ולנוספות, להכניס משב רענן של רוכשים ממאגר הרוכשים שלו וכמובן סוג פרסום ושיווק בערוץ חדש.

 

לפי האגדה המשפט המפורסם של אלברט איינשטיין: "אי שפיות- לעשות אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות" קיבל השראה ממקרה של מוכר שהתעקש ולא שינה שיטה כשמכר דירה מחולקת ברעננה (-;

 

בדף הנ"ל תוכלו למצוא רשימת מתווכים מומלצים לפי אזורים.


שלב חמישי:

הכנת עורך דין בעל 5 תכונות: זמין, יעיל, מתמחה במקרקעין, שהתנסה בסביבה הגאוגרפית ובעל תכונת הזהב- שאין לו אגו!

בחירת עורך דין נכון הוא אחד השלבים הקריטיים ביותר לביצוע עסקת נדל"ן מוצלחת. כמות העסקאות בהן חזיתי שנפלה בגלל התנהלות לא נכונה של עורכי דין היא בלתי נתפסת- אם בשל אי בקיאות בחומר, אי הסכמה להתמודדות עם בעיות (מינוריות ופתירות לגמרי), קצב עבודה לא מספק והיד עוד נטויה מאוד.

 

לכן אני ממליץ לבחון טוב את עורך הדין איתו מתקדמים ולא לבחור עורך דין שאינו מהתחום או לא בקיא באזור רק בשל היותו חבר משפחה, זול, גר קרוב אליכם וכדומה. מעבר לכך אני ממליץ לארגן ואף להעביר לעורך בדין אותו בחרתם שייצג במכירה את כל החומר כדי שכאשר יגיע הקונה המיועד ניהול העיסקה על ידו ינוהל באופן חלק ויעיל.

 

שלב בסיסי ראשון — הבנת משמעויות, השלכות והסכמה מוחלטת וגורפת על הצעד.

עליו פסחתי כזכור, בטח שכחתם (-;) …

זה נשמע מובן מאליו אך למרות זאת לא תמיד מבוצע ולכן טרם התחלתם את התהליך, בזבוז זמן ואנרגיות שלכם (ושל שוכרים, קונים, בעלי מקצוע וכו) וודאו כי יש גמירות דעת והסכמה של כל המחזיקים בנכס למכירתו, למחירו, להבנת ההוצאות הנלוות (לרבות מיסים, עמלת פירעון מוקדם של משכנתא וכו) ולמשמעויות וההשלכות בשל ביצוע צעד זה.

 

לא מעט פעמים אני נתקל במוכרים שבטוחים במכירה אך מחזיקים רק בחלק מהבעלות בנכס בעוד המחזיקים הנוספים אינם שותפים להחלטה- כגון אח אחד מתוך שני אחים או יותר, בעל/ אישה שבן הזוג טרם בשל לעשות צעד של מכירת דירה, יורשים ללא החלטה על מחיר יעד מוחלט ועוד. זמן הוא מצרך יקר, איכות חיים היא חשובה, מספר הטלפון הוא משהו אישי ומעל הכל הקשר עם האישה/ האח (במידה והם בין מקבלי ההחלטות) חשובים מכל ולכן טרם פרסום הנכס חשוב לוודא שכל מקבלי ההחלטות בעניין מיושרים באופן מוחלט בצעד, במשמעויותיו ובהשלכותיו.

 

הנ"ל נכון באותה מידה בדיוק גם כאשר יש מחליט בלעדי יחיד- האם הוא מבין את המשמעויות ובמידה וכן, האם הוא בטוח בצעד לאחר שהבין אותן?

 

יש עוד שלבים שניתן להוסיף כמובן, עם מספר יפה של מעל 2,200 מילים אפשר לסיים. אם יש לכם מה להוסיף, כמו תמיד מוזמנים להגיב. בהצלחה!

 

פוסטים קשורים מומלצים:

מדריך השלבים העיקריים בהשכרת נכס
רשימת עורכי דין מומלצים לפי אזורים
רשימת יועצי משכנתא מומלצים לפי אזורים
רשימת מתווכים מומלצים לפי אזורים
רשימת שמאים מומלצים לפי אזורים

נשמח לשמוע את דעתך

4 תגובות

  1. תודה. אני מאוד נהנה ללמוד ולקרוא את המאמרים שלך ותמיד מוצא שם מידע מרענן וייחודי!

להגיב על אביחי, צוות עושים נדל״ן לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הישארו מעודכנים

רוצה לקבל עדכונים על מדריכים, מאמרים וטיפים לפני כולם?

אנו נגד ספאם, מכבדים את פרטיותך ולעולם לא נמסור פרטיך לצד ג' ללא הסכמתך

מאמרים ומדריכים נוספים

חיפוש מאמרים/מדריכים

חיפוש בעלי מקצוע מומלצים

maleavatar - עושים נדלן

בעושים נדל"ן חשובה לנו דעתכם!

  • כדי לוודא שהשירות שקיבלתם היה מצויין אנו נחזור אליכם לקבלת משוב.

  • כדי לחסוך לנו ולכם טלפונים מיותרים למשוב לחצו על "הצגת מספר" של העסק רק אם אתם צריכים שירות.

  • אנחנו שומרים על פרטיותכם ולא מעבירים פרטיכם לאף צד ג' לשום שימוש

רוצה לקבל עדכונים על מדריכים, מאמרים וטיפים לפני כולם?

אנו נגד ספאם, מכבדים את פרטיותך ולעולם לא נמסור פרטיך לצד ג' ללא הסכמתך

בעושים נדל"ן חשובה לנו דעתכם!

קוד האימות נשלח לנייד שלך:

האימות מתבצע פעם אחת לאחריו המערכת תזכור אותך ותאפשר לך חשיפת פרטי אנשי המקצוע באתר.
אנא פנה רק לבעלי מקצוע מהם אתה מעוניין בשרות.

בעושים נדל"ן חשובה לנו דעתכם!

במקרה של יצירת קשר עם עסק אנו נחזור אליכם לקבלת משוב.

כדי לחסוך לנו ולכם טלפונים מיותרים לחצו על "הצגת מספר" עם העסק רק אם אתם צריכים שירות.